Pages

Monday, March 1, 2010

KEBANGKITAN BANGSA MELAYU SUDAH TIBA!!

kit siang dan tak dapat menepis. azly rahman melayu hipokrit penulis tamu malaysia today pun turut mencelah. sayuti omar penulis pas yang terpalit dengan kontroversi kambing janapari pun mula memerli.

apa cerita ? ceritanya tentang kebangkitan suara bangsa melayu. secara rasminya berpuluh NGO melayu sudah bergabung di padang kelab sultan sulaiman,kg baru untuk 'memperbaharui dan meneruskan' semula nostalgia kebangkita 1946.

buku merah karya agung mao tse tong pernah menggegarkan bumi china. buku itu menjadi pemangking kebangkitan semangat bangsa cina. buku itu juga membakar semangat kebangsaan rakyat menentang jepun.

dato maharajalela pernah membunuh jww birch di pasir salak.semuanya berpunca kerana kesialan bangsa asing mencampuri urusan maruah bangsa.

ulangan ini pernah menggegarkan bumi tanah melayu. 1946 adalah hari bangsa melayu bangkit dan memperkatakan yang hak. hak mereka dan maruah mereka.

semuanya kerana bangsa madayo ini cuba dihina. semuanya kerana ada manusia cuba mengusik hak yang sudah termaktub dalam perlembagaan.

BULAN MAC INI AKAN ADA ULANGAN KEBANGKITAN ITU. KAMU WAJIB HADIR ! KAMU WAJIB HADIR ! KAMU WAJIB HADIR !

hadir sebagai mengulangi ulangan kebangkitan melayu menebus mempertahankan maruah dan hak bangsanya !

Sumber: GAP

No comments:

Post a Comment